دانلود دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 69
نویسنده : مشاور

بر خلاف سال های قبل که دفترچه ی جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در آذر ماه ارائه می شد امسال جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 در مرداد ماه توسط سازمان سنجش اعلام گردید.

 

اعلام زود هنگام دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 سازمان سنجش به دلیل تغییرات بسیارزیادی است که در جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97 اعمال شده است. بنا به دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 تمام متقاضیان ورود به دوره کارشناسی ارشد درکلیه رشته ها اعم از دانشگاه های دولتی (روزانه، شبانه، پردیس، غیر انتفاعی، پیام نور، غیر انتفاعی ) و دانشگاه آزاد در آزمون کارشناسی ارشد 97 باید شرکت نمایند. شرایط پذیرش دانشگاه ها، سهمیه های موثر در قبولی متقاضیان، نحوه و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 هنوز اعلام نشده و در دفترچه ای که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 توضیع می شود اعلام می گردد. در ادامه این مقاله شما می توانید شرایط اولیه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 97، تمام رشته های و مواد امتحانی آزمون هر کدام را مشاهده فرمایید.

 

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد 97 رشته خود، مواد امتحانی و تغییراتی که در کنکور کارشناسی ارشد در سال 97 اعمال شده است می توانید با کارشناسان ما در این زمینه از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

بر مبنای دفترچه ی جداول رشته ها و مواد امتحانی کارشناسی ارشد 97 که در 11 مرداد ماه اعلام شد متقاضیان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 باید دارای یک شرایط اولیه باشند که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 در ادامه توضیح داده شده است

1ـ تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 هستند می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت نمایند.

 

2ـ دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی با یک شرایط می توانند در آزمون کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند.

 

3ـ مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی می توانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال 1397) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفيت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال 1397) خواهد بود.

 

4ـ پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌هاي دوره روزانه سال 1396 چه در دانشگاه محل قبولي ثبت نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند در صورتي كه در آزمون سال 1397 شركت نمايند حق انتخاب رشته‌هاي دوره روزانه را نخواهند داشت.

 

5ـ تمامي داوطلبان در تمامي رشته‌هاي امتحاني يك دفترچة سوال و يك پاسخنامه دريافت خواهند كرد.

 

6- در رشته‌هاي امتحاني برنامه‌ريزي شهري، منطقه‌اي و مديريت شهري (كد 1350)، طراحي شهري (كد 1351)، معماري (كد 1352)، نمايش عروسكي (كد 1356)، هنرهاي نمايشي و سينما (كد 1357)، هنرهاي تصويري و طراحي (كد 1358)، هنرهاي موسيقي (كد 1360)، طراحي صنعتي (كد 1362)، طراحي پارچه و لباس (كد 1364) از داوطلباني ‌كه‌ با توجه به تراز و رتبه کنکور کارشناسی ارشد 97،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده باشند و فرم انتخاب رشته اينترنتي کنکور کارشناسی ارشد 97 را نيز تكميل نموده باشند، تا چند برابر ظرفيت آزمون عملی/ تشريحي/ پروژه به عمل خواهد آمد این بدین معنی است که کنکور کارشناسی ارشد 97 رشته های نام برده شده به صورت نیمه متمرکز می باشد.

 

7- ساير شرايط و ضوابط در دفترچة راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد ناپيوسته) درج خواهد شد.

 

8- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحاني اصلي، در صورت داشتن شرايط (طبق مندرجات دفترچه راهنما دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 كه در زمان ثبت‌نام منتشر مي‌گردد) مي‌تواند در يكي از رشته‌هاي امتحاني شناور كه (در جدول رشته‌هاي امتحاني با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحاني دوم ثبت نام نمايند.

 

مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 تمام رشته ها

مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 همان دروسی است که در آزمون کنکور کارشناسی ارشد 97 مطرح می گردد. مواد امتحانی که کنکور کارشناسی ارشد 97 تمام رشته ها بر روی لینک زیر کلیک کنید. با توجه به تغییرات زیاد مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 اکثر رشته ها برای موفقیت در کنکور توصیه می کنیم که حتما قبل از شروع کردن درس خواندن برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 97 حتما مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 را به صورت کامل بررسی نماید. برای دانلود جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دانلود دفترچه ی جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97

 

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد 97 رشته خود، مواد امتحانی و تغییراتی که در کنکور کارشناسی ارشد در سال 97 اعمال شده است می توانید با کارشناسان ما در این زمینه از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: دانلود دفترچه جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 , جداول رشته ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد 97 , نکور کارشناسی ارشد 97 مواد امتحانی , شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com